Wednesday, December 1, 2010

ASSALAMUALAIKUM .......YOOOOO PAHABAQ SEMUA....HAAAA  ...ni pestime aku create blog,sesudah lama aku tk mengcreate apa2 ni aku nk try menghancurkn blog lak ....adess....1 post,aku nk crita pasai diriku...... yang hensem ini lagi comel.....wahhh gituu, tp aku nk crita pasai pa eh??....apa yg best eh?pasal diriku nehhh....tang mana best?...huhuhuhu

aku ni insan biasa ja,suam2 biasa..tkdak istimewa ada dlm diriku..aku tinggai kat bedong,dulu kini selamanya...setia pada bedong selamanya...ahaksss,sampai penah aku terpikiaq utk jd yb Jerai nk bangunkn area bedong neh,huhhhh mcm yb la ni tk mainkn peranan ja...terok2...aku anak yg ke 9 dr 9 adik bradik...makna kata?aku la putera bongsu allahyarham pak bakar..huhuhu,aku lahir dengan penuh kebanggaan dan kemashyuran(betoi ka aku eja neh)..huhuhuhu nk kata pa lagi,dh betoi ....

aku bersekolah rendah kat sek keb bedong..hohh,zmn skolah rendah adalah yg terbaik bg aku drpd zmn skolah menengah..nk tau pasaipa??semua aku masok,semua menjadi..aktibiti pa?semua menjadi..bola?thn pertama masok dpt naib juara,thn kedua jd juara terus,sampai wakil pkg gurun...tp syg daerah tk lepas...huhuhu time tu,SKB sukan gemilang la,zmn aku....sebab pa?sebab kami skuad projek sukan yg dicanang-canang cekgu mat Ali...huhuhu aku ni blajaq maleh la sket,Upsr pon leh cukup2 makan 2....lehhh laaaa nk wat camna,takat tu ja mampu..hohoho...

Time skolah menengah lak,aku masok skolah agama sampai form 6...apa yg aku leh bangga?aku masok kuiz bahasa arab sampai peringkat zon..kira jd cekang balik time tuh..hahhaha time tu,aku ,hanif hazahari lagi sapa tah aku lupa...kami buat kejutan,besa la....hampir2 nk jd juara,tp last2 kalah dgn sapa tah..aku suda lupa..hahahha....zaman skolah menengah,zmn paling aku tkleh lupa..zmn diwaktu kami dikejutkn ustat2,ada yg terlibat dgn JI,kena tahan ISa.....tk cukup dgn itu black metal melanda skolah...huhhhh ,kuar terpampang muka depan paper time tuh,semua budak2 kena beletiaq dgn pengetua....sekolah kami dipandang sinis di sungai petani..

kat skolah menengah gak la aku mengenal erti cinta,mula blajaq semai benih cinta...wakakkaka tp sekadar admire,...hohoho sampai ke hr ni aku masih berkawan,dan terus berkawan..hahahha...aku ni jenis takot terluka,tah...terluka sebab cinta ni perit,susah nk padam cinta kenangan silam..huhuhu that why aku cuba utk elak cinta....sampai la ke hari ni...

zaman aku kat insaniah..haaaa,kat sni mulanya zaman gila2 aku...aku berkawan dgn geng2 hebat,gila2 kreatif...perhhhhh membentuk minda aku jd cekang...bayangkn betapa betuahnya aku dpt kenai muallim din,pian,arip....huhuhu depa ni hebat....tp gila2...spesies tu yg susah nk cari..sebab hebat dalam gila2...wakakakaka....

tp tah la...tu la aku...periang,pemalu,penyigan....semua la aku...aku bukan la dikalangan yg terbaik,tapi aku cuba memperbaiki diriku ini...ahaksss...biasa la adat manusia,tkleh lari dr kesilapan..huhuhuhu....aku tkpenah menyesal jd diri aku...aku tk penah nyesal jd mcm nehhh...hohhhh

ITULAH AKUUUUUUUUUUUUU....SALAM BERBLOGGG...HAHAHHA

3 comments:

  1. selamat berblogging ya pren hahaha.. rajin2 menulis

    ReplyDelete
  2. ang nk berblog kali plish2 no pic profile yg meraban tuh,, sat g aku semak nk baca blog ang nih... welkem2

    ReplyDelete